Önemli çalışma alanlarından biri olarak kabul edilen ofislerin zaman içerisinde daha büyük ofise taşınma ya da semt değiştirme gibi nedenlerle taşınması gerekebilir. İzmir Ofis nakliyatı, evden eve nakliyattan farklı olarak daha özenli olunması ve profesyonel bir ekiple çalışılması gereken alanlardan biridir. Teknolojik cihazların toplanması, evrakların sorunsuz paketlenmesi gibi durumlar düşünüldüğünde ofis taşımacılığında güvenilir kişilerden oluşan bir firma ile çalışma ihtiyacı doğmaktadır. Nakliyat firmamız ise ofis taşımacılığı gerektiren konularda da sizlere profesyonel bir şekilde yardımcı olmaktadır.
Ofis Nakliyatı Ekspertiz Hizmeti
Ofis nakliyatı öncesinde ofisinizi ve eşya miktarınızı görmek adına nakliyat firmamız sizlere ücretsiz ekspertiz hizmeti verecektir. Ofisinizin durumunu inceleyerek eşya miktarına bakacak olan eksperimiz hangi araçlarla ve kaç kişi ile ofis eşyalarının taşınması gerektiği konusunda sizlere bilgi verecektir. Ayrıca sigortalı ofis taşımacılığı ya da asansörlü nakliyat gibi hizmetlerimiz hakkında da detaylı bilgiler vererek ek hizmetler isteyip istemediğinizi öğrenecektir.
Ofis nakliyatı öncesinde alacağınız bu hizmet ile nakliyat günü, saati ve nakliyatın nereye yapılacağı gibi konularda kesinleştirilmiş olur. İş yeri ve ofis taşımacılığı fiyatları konusunda da anlaşma yapabileceğiniz eksperimiz ile taşınma detaylarını önceden öğrenerek sürpriz durumlarla karşılaşmamış olursunuz.
Ambalajlama Hizmeti
Ofis eşyalarının taşınmaya hazır hale getirilmesi için paketlenmesi gerekir. Ofis mobilyalarının işçilikli ürünler olması, bilgisayar- yazıcı- faks makinesi gibi pek çok teknolojik cihaz bulundurması nedeniyle ambalajlama oldukça önemlidir. Nakliyat firmamız ise paketleme hizmetleri ile ihtiyaç duyulan bütün ürünleri tek tek paketleyecektir. Ofislerdeki eşyaların kaybolmaması adına titiz bir çalışma yürüten ekibimiz mobilya türü eşyalarınızı ise yırtılma ve çizilme gibi durumlara karşı paketlenmektedir.
Ofislerdeki evraklarında kaybolmayacak şekilde kolilere koyulması gerekir. Personellerimiz ise evraklarınızı önce poşetleyerek gruplandıracak daha sonra ise kalın koli ya da birkaç kattan oluşan poşetlerle ambalajlayacaktır. Evraklarınızın yırtılma ve kaybolma sorunu ortadan kalktığı gibi yeniden yerleştirmek gerektiğinde ise herhangi bir karışıklık meydana gelmeyecektir.
İş Yeri Taşımacılığı İçin Profesyonel Personel Desteği
İzmir Ofis taşımacılığı firmamız sektörü içerisinde en prestijli adreslerden biri olmasını profesyonel personellerine borçludur. Sizlere de ofis taşınması sırasında sadece iş yeri ve ofis taşımacılığı alanında deneyim kazanmış ve ofis eşyaları ile ilgili monte ve demonte işlemleri konusunda uzman personeller ile yardımcı olacaktır. Ofis mobilyaları genellikle ağır ve taşınırken dikkat edilmesi gereken bir yapıdadır. Ayrıca ofislerdeki bölmeleri oluşturan alanlar cam ya da özel malzemelerden üretilmiş olabilir. Bütün bu eşyaların taşınmadan önce demonte edilmesi gerekebilir. Ekibimiz ise ofislerde kullanılan mobilyaları taşınmaya uygun hale getirir ve paketlenme sürecinden önce genel bir inceleme yaparak nasıl taşınması gerektiğine karar verir.
Güler yüzlü hizmeti ile yanınızda olacak olan personellerimiz çalışmalar boyunca yüksek performans göstereceği gibi taşınacak olan eşyalarınıza da büyük özen gösterecektir. Taşınma süreci içerisinde sorularınızı yanıtlayarak ofis nakliyatınızı sorunsuz hale getirecek olan ekibimiz ile sizde rahat bir taşınma süreci geçirebileceksiniz.
Uygun Fiyat Garantili Ofis Taşımacılığı Hizmeti!
Ofis nakliyatı hizmetinde İzmir nakliyat firmamız müşterilerinin bütçelerini göz önünde bulundurarak ve yüksek fiyat yerine ‘’eder fiyat’’ düşüncesi ile hareket etmektedir. Müşterilerimizi verdiğimiz hizmetle memnun ederken fiyatlarımızla da memnun etmeyi amaçladığımızdan dolayı ofis nakliyatı fiyatları olarak yüksek seçenekler sunmuyoruz. Ofislerinizi taşırken:
- Bütün ofis eşyalarınızın ambalajlanması,
- Mobilya, ofis aksesuarları gibi eşyaların demonte ve monte işlemleri,
- Taşınırken uygun araç desteği ve profesyonel personel desteği,
- Ofisinizin taşındıktan sonra yerleştirilmesi gibi bütün çalışmaları dikkate alarak genel bir fiyat oluşturuyoruz.
Bizlerden asansörlü nakliyat, sigortalı nakliyat ya da şehirlerarası nakliyat gibi ek çalışmalar istemeniz halinde fiyatlarımızda güncellemeler yapıyoruz. Ayrıca eşyalarınızın depolanması gerektiğinde ofis eşyalarınıza özel depolama alanları sunuyoruz.
Kaliteli ve profesyonel bir hizmet almak istediğinizde karşınıza çıkacak yüzlerce İzmir iş yeri ve ofis nakliyatı firması seçeneğinden en iyisi ile görüşmek istediğinizde biz her zaman buradayız. Sizlere daha üstün bir hizmet sunmak adına ekip olarak sektörümüzle ilgili gelişmeleri yakından takip ediyoruz. Eski yöntemler ile değil günümüzün en seçkin nakliyat yöntemleri ile eşyalarınızı taşıyoruz. Bireysel olarak hizmet alabileceğiniz gibi kurumsal ofis taşımacılığı gibi kurumun tamamına yönelik hizmetleri de firmamızdan alabilirsiniz. Sorun yaşamadan ve memnuniyet garantili bir şekilde hizmet alabileceğiniz nakliyat firmamıza telefon numaralarımızdan ulaşabilirsiniz.
Özet